Aral Konuşuyor:







Okula gitmeyi seviyor musun?

-Okula gitmek çok seviyorum. Dışarı çıkıyorum. Ondan sonra arkadaşlarımla top oynuyoruz. Ondan sonra zil çalınca sınıfa giriyoruz. Ondan sonra arkadaşlarımla sınıfa giriyoruz. Anneannemle tatile çıkıyoruz.

Ne tatili?

-Napıyoruz eee. Büyük dedeyle bahçeye çıkıyoruz. Denize. Hikaye tatili.

Anlamadım. Hikaye tatili ne?

-Selçuk tatili.

Okuldan bir anda tatile geçtin galiba.

-Evet. Çünkü canım öyle istedi. Aral Gazel’in canı istedi. Ondan sonra Fırat tatili.

Bırak tatili okul başladı.

-Öğretmenimi çok seviyorum. Çünkü canım öyle istedi. Yağmur öğretmeni çok seviyorum.

Okulda ne yapıyorsun?

-Oturuyorum. Kek yiyorum, meyve suyu içiyorum. Sonra bakıyorum, sınıfta ders çalışıyorum. Arkadaşlarım da beslenme saati yapıyorlar. Okulda dışarı çıkıyorum. Tülin öğretmen de Mert’e kızıyor. Çünkü ders yapmadığı için. Bana kızmıyor çünkü ders yapıyorum. Hiç üzmüyorum ki.

En çok ne yapmaktan hoşlanıyorsun?

-Oturmak. Ondan sonrasında ayakta durmak, selam vermek, şiir söylemek. Korkma sönmez sarkısı söylemek. Sinemayı ben çok seviyorum. Çünkü canım istiyor. Avanak kuzenleri seviyorum. Çizgi film de çok seviyorum.

En çok sevdiğin arkadaşın kim?

-Nille Duru. Ama Nil tatilde. Herkesi seviyorum.

Oyuncak oynar mısın?

-Oynarım tabii ki. Ekşınmenle kayık köpek. (?)


Ben kimim?

Annem aşkım. Babam Fırat. Selçuk abim de abim.

Başka kimleri seviyorsun?

Kızları çok seviyorum.

28.09.2008 Aral ile sıradan bir röportajımız.