Aral Konuşuyor!






Artık okula gidiyorum.
Arkadaşlarımı seviyorum.
Onlarla sınıfta koşuyoruz.
Öğretmen bize kızmıyor.
Bir de Yağmur öğretmenim var.
Onla yazı yazıyoruz.
Sonra kek yiyoruz.
Öğretmen bize bakıyor.
Biz yazıyoruz.
Sonra eve gitmiyorum.
Okula gidiyorum.
Selçuk geliyor bize.
Selçukla yazı yazıyoruz.
Beşiktaşı izliyoruz.
Selçuk Volkan’a kızıyor.
Annem maç izlemiyor.
Yürüyüşe gidiyor
Erkek erkeğe izliyoruz.
Yaş günüm oldu.
Pasta yedim.
Üfledim
Hep okula gidiyorum.
Bazen yere yatıyorum.
Annem kızıyor
Yağmur öğretmen sırtımı kaşıyor.
Sonra kek yiyorum.
Annem okula bırakıyor.
Babam bırakıyor.
Sonra müzik dinliyorum
Yağmur öğretmenle oturuyoruz.
Tülin öğretmen bize bakıyor.
Benim iki öğretmenim var.
İkisini seviyorum.
Onlar beni seviyor.
Arkadaşlarımı seviyorum.
Okulumu seviyorum.
Hep gülüyorum, yaramazlık yapmıyorum ki hiç.
Yazı çıktı annem dedi.
Anlamadım.
Okula alacaklar dedi.
Zaten okulu seviyorum.
Niye almasınlar ki.
Ben seviyorum okulu.
Arkadaşlarımı seviyorum ki.
Öğretmenlerimi de seviyorum ki.
Kek yiyorum