ARAL’DAN İNCİLER
















-Selçuk’u tanımıyor musun? (Gün içinde yüzlerce kez… Herkese…)

-Yarın okul var mı? ( Her okul çıkışında…)

-Bugün beni kim alacak? ( Her okul girişinde…)

-Beni nereye götürüyorsunuz? ( Her yola çıkışta…)

-Eve gitmek istemiyorum. ( Her ev girişi… )

-Gezelim. ( Sürekli…)

-Bana müzik aç. ( Her araba yolculuğunda…)

-Yemek yemiyeceğim. ( Tahmin edin…)

-Anneme kızmayın O Aral Gazel’in annesi. ( Herkese…)

-Bu adamı iyice döveyim. ( Yan arabadakilere… Her kimse fark etmez.)

-Annemin müdürünü döveyim. ( İşe gidince…)

-Oturmayacağım, çünkü canım istemiyor, ne yapabilirim? ( Yaramazlık yaparken…)

-Bana kim kitap okuyacak? ( Babası eve girer girmez…)

-Beni Nurdan Öğretmenime söyleme. ( Tahmin edin…)

-Anne sen dışarı çık biz erkek erkeğe oturalım, olur mu? ( Her akşam…)

-Anne sen kaleye geç, ben şut atayım, olur mu? ( Tahmin edin…)

-Anne topu tutamadın, sen git babam gelsin. ( Yalnızken…)

-Babam nerdeymiş? ( Babası işteyken…)

-O babamın müdürünü döveyim. ( Babası geç gelince…)

-Ben kendim gezebilirim. ( Sokakta…)

-Karnım çok acıktı, köfte yiyeceğim. ( Evden çıkmak için şansını denerken… )

-Kitapları dağıttım çünkü canım öyle istedi. ( Her yer kitapken…)

-Neden pantolon giydin? ( Evden çıkarken…)

-Sen uyu ben düşüneyim. ( Her sabah…)

-Anne küfür yasak mı? (Yasak olsa kaç yazar oğlum.) Bu arada küfürleri yazmıyorum Biiippp

-Kola içebilecek miyim? (İsterseniz içme deyin… deneyin.)

-Baba annem kola aldı. Ben istemedim ki. (Suçunu nasıl da bilir…)

-Evi ben dağıtmadım, Ahmet yaptı. ( Ahmet’i bir elime geçirsem…)

-Ben bugün hiç yaramazlık yapmadım, babaannemi dövmedim ki…( Eve gelirken…)

-Bugün herkes beni dövdü. ( Kendi suçunu örtbas…)

-Ben ne güzel oturuyorum ki. ( 1 saniye oturunca…)

-Beni arcadiuma götürün. ( Her an…)


Aral demişler O’na. Dillendikçe laf yetişmez oldu, hızına bedenler… İstekleri yerine gelmediğinde... O zaman kaçın, nereye kaçabiliyorsanız. Neler, neler… Bu da küçük bir Aral Hikayesiydi… İnci inci dökülen. Darısı bugünleri görmek isteyen tüm ailelere ve çocuklarımıza…

Hadi Aral oturalım biraz...

"Yooookkkkk kapat bilgisayarı oyun oynayalım."
"Ne oyunu?"
"Oyun dedim işte. Kaalllkk"
"Tamam. Ne yapalım?"
"Oyun yapalım."